Hoztunk néhány intézkedést, hogy biztonságosabbá tegyük boltunkat, egyben megkönnyítettük az online vásárlást azok számára, akik ezekben a hetekben, hónapokban kerülni szeretnék a személyes kontaktust.

Az élet nem áll meg, mi is tesszük a dolgunkat, ugyanakkor azt gondoljuk, mindenkinek alkalmazkodni kell a kialakult helyzethez. A gyerekcipőbolt higiéniájára eddig is kiemelt figyelmet fordítottunk, de most erre is rátettünk egy lapáttal, hiszen vásárlóink egészségének védelme mindenekfelett áll.

Két fontos intézkedést hoztunk. Egyrészt hónapok óta olyan illóolajos párologtatót használunk, amely a kellemes illat mellett immunerősítő és légfertőtlenítő hatású, így gátat szab a levegőben terjedő kórokozóknak. Másrészt fertőtlenítő hatású tisztítószerrel folyamatosan tisztítjuk a helyiségben lévő tárgyakat, felületeket és a játszósarok gyerekjátékait.

Ezen felül azokra a vásárlókra is gondoltunk, akik a kialakult helyzetben érthető módon csökkenteni szeretnék a személyes kontaktusok számát, és a fizikai boltok helyett szívesebben vásárolnak webáruházakban. Mostantól határozatlan ideig eltöröljük a visszaküldési díjat (990 Ft), amit azokban az esetekben kell megfizetni, ha a vásárló méretprobléma vagy egyéb okból szeretné kicserélni a megrendelt gyerekcipőt. Ezzel jelentősen csökken annak a kockázata, hogy nem passzol a gyerek lábára a honlapon amúgy remekül festő lábbeli.

Fontos feltétel, hogy a 0 forintos visszaküldési díjat egy rendelési folyamatban csak egyszer lehet igénybe venni, a második visszaküldésért már meg kell fizetni az eredeti 990 forintos díjat. A folyamatról itt lehet>> részletesen olvasni.