Menu
Your Cart

Általános szerződési feltételek

Divine Messenger Kft.

2019. augusztus 31.

Tájékoztatjuk, hogy Ön, mint vásárló (fogyasztó) a https://angyalicipok.hu/ címen elérhető honlap (webáruház) használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt szerződési feltételeket, melyeket a következő oldalakon olvashat.

Kérjük, ha vásárlója vagy aktív használója kíván lenni a webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve!

Az Általános Szerződési Feltételek 2019. augusztus 31. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. Az üzemeltető jogosult egyoldalúan módosítani a szabályzatot (a módosításra okot adó körülmények: szállítási költség változása, jogszabály-változás, üzleti érdek, céggel kapcsolatos változások). A módosításokat üzemeltető azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalon közzéteszi, mely idő alatt a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni, vagy azt felmondani.

Jelen dokumentum kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

1. Üzemeltetői adatok

Cégnév: Divine Messenger Kft.
Székhely: 1112. Budapest, Baradla utca 16.
Adószám: 23377679-2-43
Cégjegyzék szám: Cg.01-09-962758
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség: info@divinemessenger.hu
Telefonos elérhetőség: +36 70 317 4146
Számlaszám: 10700763-66535269-51100005
Nyilvántartásba vevő hatóság: Fővárosi Cégbíróság
A tárhelyszolgáltató elérhetőségei: DotRoll Kft. (https://dotroll.com/hu / 1148 Bp, Fogarasi út 3-5.)

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Gyerekcipők, gyerekruházati termékek.

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

3. Rendelési információk

A megjelenített termékek a Webáruházon (https://angyalicipok.hu/) keresztül rendelhetők meg. A termékek átvétele:

  • futárszolgálat (MPL) segítségével házhoz szállítással,
  • FoxPost csomagküldési szolgáltatással,
  • vagy központi üzletünkben (2092, Budakeszi, Fő tér 3.) történik személyesen (a megrendelő vagy meghatalmazottja által).

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, és bruttó 15 000 Ft vásárlási érték felett a házhozszállítás díját. A bruttó 15 000 Ft alatti vásárlások esetén a szállítási költség:

  • futárszolgálattal (MPL): 1630 Ft
  • FoxPost csomagküldés automatából házhozszállítással: 1399 Ft (S méret)
  • FoxPost automatából automatába: 799 Ft (S méret)

Ha az üzemeltető – a tőle elvárható gondosság ellenére – hibás árat tüntet fel a termék mellett, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni. Köteles viszont a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költséget az üzemeltető nem számol fel. A szállítási feltételekről a Szállítási feltételek menüpont alatt található részletes információ.

A vásárlók a webáruházban termékkategóriák szerint böngészhetnek a megvásárolható termékek között. A lista megjelenítésben megtekinthető a termékek rövid leírása, ára és egyéb tulajdonságai, bővebb információért a termék képére vagy nevére kell kattintani. A még részletesebb tájékoztatás érdekében a vásárló az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon veheti fel a kapcsolatot az üzemeltető képviselőjével.

4. A rendelés menete

  1. A kosár jelre kattintva a termék a Kosárba kerül. A terméket bejelentkezés nélkül is Kosárba lehet helyezni, ahhoz azonban, hogy a vásárló adatai a következő vásárlás alkalmával is meglegyenek, és ne kelljen újra kitölteni őket az e célból megjelenő adatlapon, regisztrációra van szükség. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, a bejelentkezési ablakban kattintson az Elfelejtett jelszó sorra! Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. Regisztrált fiókjába a Belépés menüpont segítségével jelentkezhet be. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot! Ha sikeres a belépés, akkor elérhetővé válik a Kilépés menüpont, amelynek segítségével elhagyhatja az áruházat.
  2. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, úgy egyszerűen csak folytassa a termékek közötti böngészést. Ha minden rendben van és a vásárlás mellett döntött, akkor a Fizetés gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.
  3. Miután véglegesítette rendelését, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Ha nem kap ilyen levelet, a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a már jelzett módon az üzemeltetői adatok között szereplő elérhetőségek valamelyikét választva.
  4. Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés postázva (futárszolgálatnak átadva) visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

Megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Megrendelés követés menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit Webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

5. Regisztráció

A vásárlási folyamat gyorsítása, megkönnyítése és a korábbi vásárlások adatainak visszakövetése érdekében lehetősége van vásárlói fiók regisztrálására. A regisztráció során meg kell adnia nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét valamint a fiókba történő bejelentkezéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt el kell fogadnia a regisztrációs feltételeket is. A regisztrációt e-mailben igazolja vissza a rendszer.

A vásárló köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosításhoz megadott adatok (vásárló egyedi azonosítója és jelszava) arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerülnek, az ebből eredő károkért és hátrányokért az üzemeltető felelősséget nem vállal.

A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból.

A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

6. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása az adott munkanapon 16:00 óráig történik. A 16 óra után leadott megrendelések feldolgozása a következő munkanapon kezdődik meg. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje a raktáron lévő termékek esetében a visszaigazolástól számított 3 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, külön értesítést küldünk.

7. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetési módja

A megrendelt termék fizetésének módja:

  • Banki előre utalással történő teljesítés
    Ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, valamint küldünk egy díjbekérőt, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Csak ezt követően indítjuk útnak a megrendelt terméket (futárszolgálattal vagy csomagküldő szolgálattal), ha az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon. Bankszámlaszámunkat az üzemeltetői adatok között is megtalálja.
  • Személyesen történő teljesítés
    Ez esetben Ön központi üzletünkben (2092, Budakeszi, Fő tér 3.) fizeti meg a termék vételárát készpénzben vagy bankkártyás fizetéssel.
  • Online internetes kártyás fizetés - CIB Bank által

    A megrendelés végösszegének azonnali kifizetése a CIB Bank bankkártyás rendszerén keresztül történik. A rendszer biztonságos csatornát használ és automatikus. A megrendeléssel kapcsolatos személyes adatokról és a vásárlás tartalmára vonatkozó információkról a CIB Bank nem kap értesítést az üzemeltetőtől , és a fizetőoldal adattartalmáról az üzemeltető sem értesül, azokat nem tárolja. A kártyás fizetéshez a fogysztó internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást. A megrendelés végösszegeként kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül a fogyasztó folyószámláján. A CIB Bank részletes tájékoztatója elérhető az oldalunkon.

    CIB fizetési tájékoztató
    CIB gyakran feltett kérdések
    Tudnivalók

  • Online internetes kártyás fizetés - Barionnal

    A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tud bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni online áruházunkban. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. A Barion fizetési lehetőség részletes tájékoztatója elérhető az oldalunkon.

    BARION fizetési tájékoztató
    Tudnivalók

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a szamlazz.hu rendszerén keresztül állítjuk ki, és a megadott e-mail-címre továbbítjuk. Mivel a rendszer rendelkezik a jogszabályban előírt összes szükséges hitelesítéssel, így nem szükséges papíralapú számlát mellékelnünk.

A házhoz szállítás bruttó 15 000 Ft értékű áru megrendelése felett ingyenes.

Bruttó 15 000 Ft rendelési érték alatt a következő szállítási díjszabások érhetők el:

SzolgáltatóKézbesítés idejeÁr
MPL1-2 munkanap1 630 Ft
MPL Expressz1 munkanap1 860 Ft
MPL postapontra1 munkanap890 Ft
Foxpost csomagautomatából csomagautomatába1-2 munkanap799 Ft
Foxpost csomagautomatából házhoz2 munkanap1 399 Ft

A szállítási díjak változhatnak, az aktuális díjszabás a honlapon elérhető.

8. Szállítási határidő

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 3 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, a várható beérkezésről írásbeli értesítést küldünk.

9. Házhoz szállítási információk

A webáruházunkon keresztül érkező megrendeléseket az alábbi módokon juttatjuk el a megadott címre:

SzolgáltatóKézbesítés idejeÁr
MPL1-2 munkanap1 630 Ft
MPL Expressz1 munkanap1 860 Ft
MPL postapontra1 munkanap890 Ft
Foxpost csomagautomatából csomagautomatába1-2 munkanap799 Ft
Foxpost csomagautomatából házhoz2 munkanap1 399 Ft

A házhoz kért csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8 és 17 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják.

A csomagautomaták tárolási idejéről külön értesítést küldenek a szolgáltatók, ezen időtartamon belül kell átvenni a csomagokat.

Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

A hibásan megadott szállítási címből fakadó minden esetleges plusz (pl. újraküldés) költség a fogyasztót terheli.

A megrendelt termékeket lehetőség van személyesen is átvenni a budakeszi üzletünkben. A csomag(ok) összekészítéséről értesítést küldünk, és a megrendelt áru az értesítést követő 3 munkanapon belül átvehető. Amenyiben a vásárló ezen időszakon belül nem jelentkezik a csomagért úgy tekintjük, hogy elállt a vásárlástól, kivétel, ha a megrendelés összegét előre rendezte.

Címünk: 2092 Budakeszi, Fő tér 3. (

Nyitvatartási idő: hétfőtől péntekig 09:00-12:00 és 15:00-18:00 / szombaton 09:00-12:00

Webáruházunk működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

10. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. sz. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő (magánszemély) vásárló esetében alkalmazhatók. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak a termék vételárát visszatéríteni. A visszatérítés összegébe nem tartozik bele a szállítási díj. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.

A csomag Társaságunkhoz történő beérkezését követően rögzítésre kerül (fénykép vagy videó) a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség (pl. a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).

11. Szavatosság

Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékek meghibásodása esetén fogyasztó szavatossági igénnyel élhet. Szavatossági igénynél a vásárlást követő 6 hónapon belül bejelentett hiba esetében, úgy kell tekinteni, hogy a hiba már a vásárlás időpontjában megvolt a termékben, így ebben az esetben az üzemeltetőnek kell bizonyítania, hogy a fogyasztó által vélelmezett hiba nem gyári eredetű. A vásárlást követő 6 hónapon túl, de 2 éven belül viszont a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a termék hibás. Vitás esetekben a vizsgálati díjat 6 hónapig a forgalmazó , azon túl de legfeljebb 2 évig a fogyasztó köteles megelőlegezni.

Fogysztó – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a fogyasztó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az üzemeltető számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést fogyasztó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az üzemeltető költségére fogysztó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a szavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha fogyasztó igazolja, hogy a terméket az üzemeltetőtől vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával).Ilyen esetben az üzemeltető csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben az üzemeltető bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a fogyasztónak felróható okból keletkezett, nem köteles az általa támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a fogyasztó köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Szavatossági jog érvényesítésének alapfeltételei: 2 éven belüli vásárlás, az ezt igazoló nyugta, valamint a lábbeli tiszta állapotban történő eljuttatása az üzemeltetőhöz. Az esetleges postázási költség minden esetben fogyasztót terheli.

A hibás terméket közvetlenül Társaságunk székhelyére is visszaküldheti. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! Az üzemeltetőnek törekednie kell arra, hogy a javítást vagy cserét 15 napon belül elvégezze.

12. Panaszügyintézés helye, módja

Fogysztó a termékkel vagy az üzemeltető tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Email: info@angyalicipok.hu

Üzemeltető:
Divine Messenger Kft.
Székhely: 1112 Budapest, Baradla utca 16.
E-mail: info@divinemessenger.hu

Pest Megyei Békéltető Testület:
Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax szám: 06-1-269-0703
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Fogyasztóvédelmi hatóság:
Pest Megyei Kormányhivatal Budakeszi Járási Hivatala
Cím: 2092 Budakeszi, Fő utca 179.
Telefonszám: +36 23 427 440
Fax: +36 23 232 769
E-mail: budakeszi.jarasihivatal@pest.gov.hu

13. Adatkezelés

Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben, ha az alvállalkozója számára (pl. futárszolgálat) a megrendelés teljesítéséhez ez szükséges.

A webáruház böngészése során statisztikai célból a rendszer automatikusan rögzít bizonyos paramétereket, információkat (pl. IP cím, látogatás időtartama, kattintott oldalak, stb.). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére.

A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie nem tartalmaz személyes adatot. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók.

14. Jogfenntartás

Amennyiben a vásárló korábban már rendelt terméket, de azt a kiszállítás során nem vette át (kivétel amikor az elállási jogával élt), vagy a csomag „nem kereste” jelzéssel érkezett vissza az üzemeltetőhöz, akkor üzemeltető a későbbi megrendelés teljesítését a vételár és a szállítási költségek előre történő megfizetéséhez köti.

Üzemeltető visszatarthatja a megrendelt áru átadását, amíg meg nem győződik a teljes vételár kifizetéséről, ideértve azt az esetet is, amikor az átutalással fizetett vételárnál az esetleges banki tranzakciós költségek miatt nem érkezik meg a teljes összeg. Ilyen esetben üzemeltető a vételár kiegészítésére szólíthatja fel a vevőt.

15. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

A weboldal sütiket használ
Sütiket használunk a tartalom és a hirdetések személyre szabásához, a közösségi médiafunkciók és a forgalom elemzéséhez. Megosztjuk a webhelyünk használatával kapcsolatos információkat a közösségi média-, reklám- és elemzőpartnereinkkel is, akik össze tudják hasonlítani más olyan információkkal, amelyeket Ön adott meg, vagy amelyeket gyűjtöttek a szolgáltatásaik használatából adódóan.